Wij zijn Let's Klik-GO!! Een groep leerlingen van RSG de Borgen Lindenborg. Wij zien in de gemeente vaak zwerfafval op straat liggen, wat in het milieu terecht komt en stankoverlast veroorzaakt.
Als oplossing voor dit probleem willen wij een container voor papier in plaats van dit los aan de weg te zetten voor de milieuboer. Wij willen ook graag dat glas, textiel, elektronisch afval en chemisch afval ook niet meer opgehaald wordt door de milieuboer, maar naar een milieustraat wordt gebracht door de bewoners zelf. De gevolgen hiervan: er staan geen losse bakjes met afval meer aan de weg, waardoor dit ook niet meer op straat terecht kan komen. Doordat alles in afgesloten bakken/containers zit, zal er ook geen stank meer zijn.
Vul jij onze enquête in?
Met deze enquête willen we er graag achter komen wat de mensen, die in de gemeente Westerkwartier wonen, van onze plannen vinden. Woon je in Westerkwartier? Dan zouden we het fijn vinden als je onze enquête invult! De lijst is volledig anoniem en duurt ongeveer 3 minuten om in te vullen. Alvast heel erg bedankt!
Dit initiatief actief volgen? Dat kan! Laat bij deze groep jouw mailadres achter en ontvang meldingen zodra de groep updates plaatst!
Vond je dit verhaal inspirerend?
Klik om te applaudisseren
Blijf op de hoogte
Ontvang een e-mail zodra er een update wordt geplaatst bij dit verhaal.